Projekt Tęcza - Fiolet




Bardzo przepraszam, że notka ukazuje się dość późno, niestety cały weekend miałam bardzo zabiegany, podobnie było z dzisiejszym porankiem.

Przechodząc do rzeczy, zacznijmy tradycyjnie od zwycięscy tygodnia granatowego, a jest nim:
ponownie World of Nails

Jednak walka była bardzo zacięta, na drugim miejscu znalazły się Daguszka oraz Inanna, a na trzecim Olaa oraz Dzagusia zabrakło im niewiele do zwyciężczyni :)

Zapraszam do głosowania na fiolet - pamiętajcie możecie oddać po 2 głosy!








druga praca











druga praca


druga praca

















Ciekawa jestem co stworzycie na ostatni tydzień Projektu, z pewnością będzie bardzo kolorowo :)



Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Justine145, Madeleine

    i dziękuję za wyróżnienie w poprzednim tygodniu :)

    ReplyDelete
  2. My Roses Nails i World of Nails

    ReplyDelete
  3. ja głosuję na Chili (druga praca mi się bardzo podoba. bardzo ładnie dobrane odcienie fioletu) no i Nail -Art Addict

    ReplyDelete
  4. a ja zapomniałam podlinkować mój fiolet.:)

    Justine, zdecydowanie:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.